Part 1

Part 2

9 comments:

سبهللة يقول...

مصطفى
لو كنت سجلت حلقة امبارح من العاشرة مساء
حوار منى الشاذلى مع الاعلامية كريمان حمزة ياريت تبعتلى اللينك بتاعها ضرورى
جزاك الله خيرا

سبهللة يقول...

انا دخلت على blip.tv
وحاولت ابحث عن اى حاجة ليك لكن ما وصلتش لاى حاجة ممكن تقولى ازاى اطلع الفيديوهات الى انت منزلها هناك؟

TAFATEFO يقول...

سبهلله هانم .. للأسف مسجلتهاش .. أنا مببصش في التليفيزيون من أول امبارح

blip.tv حذفوا كل حاجه كنت رافعها ولغوا الأكونت كالمعتاد

عموماً في هنا حوار كاريمان حمزه في عم يتساءلون ولو لقيت حد سجل حوارها في العاشره هسيب لحضرتك اللنكات

تحت أمر حضرتك في أي وقت يا فندم

سبهللة يقول...

شكرا يا دكتور مصطفى

سبهللة يقول...

بمناسبة انك طبيب اسنان عندى سؤال
هل يجوز انى اخد بنج كلى وطبيب الاسنان ينضف لى كل الضروس البايظة
لان انا عندى فوبيا وحقن البنج ما بتأثرش فيا نهائى
لدرجة ان مرة كنت بحشى احد ضروسى حشو عصب والطبيب ادانى اربع حقن بنج كاملة ولا اثروا فيا نهائى لدرجة انم الطبيب افتك انى مدمنة سجاير وقهوة وشاى
واستغرب اوى لما عرف ان انا ما شربش غير اللبن ومش بحب لا القهوة ولا الشاى
ياريت تقولى لو مكوضوع البنج الكلى دة ينفع اعمله فى مستشفى ايه؟؟
لانى كنت ناوية اروح مستشفى طب الفم والاسنان جامعة القاهرة
افيدونا افادكم الله

TAFATEFO يقول...

رقم موبايلي 0122922212

وايميلي tafatefo007@hotmail.com

ومفيش حاجه اسمها كده .. مخاطر لبنج الكلي أكبر بكتير من اللي حضرتك فاكراه .. والهوسبيتيليزيشن ده مش شئ سهل

تنظيف الأسنان وكل اللي حضرتك عايزاه ليه طرق كتير ممكن حتى متكونش محتاجه بنج موضعي .. وحتى للي بيخاف من البنج الموضعي في طرق تانيه .. على العموم ممكن أدي لحضرتك رقم وعنوان أساتذه في اللي حضرتك محتاجاه وهما هيعرفوا يفيدوا حضرتك أكتر مني بكتير

رقم تليفوني وايميلي عند حضرتك

سبهللة يقول...

ميرسى يا دكتور انا هاكملك ان شاء الله عالموبيل بس لما اخد الاذن من زوجى اول ما يجيى من الشغل ان شاء الله
جزاء الله خيرا

سبهللة يقول...

http://www.youtube.com/results?search_query=%D8%A7%D9%84%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D8%B1%D8%A9+%D9%85%D8%B3%D8%A7%D8%A1&search_sort=video_date_uploaded
دة اللينك اللى لاقيت عليه الحلقة بس مش عارفة انزلها عندى
تعرف ازاى انزلها عندى على الجهاز؟؟؟؟
اعملها download ازاى؟

سبهللة يقول...

انت ليه اى فيديو بتسجله مش بتنزله عندك هنا بدل اليوتيوب والblip tv ؟