١٠:٠٣ م

Replacing Videos

Posted by TAFATEFO

Replacing Videos ....

6 comments:

غير معرف يقول...

ليه بس كده يا Tafatefo .. هل ده بسبب انهم مسحولك اكونتات زي اليوتيوب تاني ولا ايه القصة يا ريت تقولنا ايه اللي حصل .. وشكرا وربنا يوفقك

TAFATEFO يقول...

دي تاني مره يمسحو الأكونت في blip.tv

كل أسبوعين أرفع الحاجات القديمه وبعدين يقوموا ماسحين الأكونت .. مش فاهم ليه .. مره يوتيوب ومره جوجل فيديوز ومرتين بليب .. حاجه تقرف

لحين ما ألاقي بديل أفضل .. مضطر أوقف الرفع

mahasen saber يقول...

يعنى ميتمسحش الا على حظى ههههههههه ده انا كنت بعمل محاولات مضنيه لتنزيل الفيديو فى المدونه واتارى الفيديو اتشال
بس برضه بشكرك من بيتنا لاخر الدنيا على مجهودك واهتمامك يا طفاطيفو
وربنا يرجعلك الاكونت بالسلامه

بس شكلها دعوات ابى جابت نتيجه

Unknown يقول...

ممممممممممممم

يارب تلاقي حل بسرعه

mahasen saber يقول...

طب انا بجد اشكرك ازاى
انا شاكره ليك انك تعبت وحملت الفيديو تانى
وشاكره ليك الشرح
تخيل انا نزلت الفيديو انا عرفت افهم حاجه واضح انك مدرس شاطر
اشكرك بشده وبشده وباخلاص
الف شكر يا طفطف

mahasen saber يقول...

بجد الف الف شكر يا طفاطيفو
انا عاجزه عن الشكر
بس مش عاجزه عن اللح فى الشكر